ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Διαφήμιση εναντίον των αμβλώσεων στο Μετρό της Αθήνας δημιούργησε Μεσαιωνικό χαμούλη

Η αφίσα τελικά κατέβηκε, ύστερα από έντονες αντιδράσεις και με παρέμβαση του Υπουργού Υποδομών Κώστα Καραμανλή

Η καμπάνια υπογράφεται από την πρωτοβουλία χριστιανικών σωματείων «αφήστε με να ζήσω». Πρόκειται για φορέα βραβευμένο που δημιουργήθηκε από πολυτέκνους.

Συγκεκριμένα, οι επιβάτες του Μετρό το πρωί της Δευτέρας αντίκρισαν σε πολλούς σταθμούς αφίσες  που γράφουν:

«Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή»

Στο κάτω μέρος της αφίσας μάλιστα αναγράφεται: «Διάλεξε τη Ζωή. Κίνημα υπέρ της Ζωής».

Οι αντιδράσεις ήταν άμεσες σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δημοσιεύσεις.

Απαντώντας στις αντιδράσεις η ΣΤΑΣΥ, υπεύθυνη για τις διαφημίσεις που προβάλλονται στο μετρό, υποστήριξε πως απλώς «πρόκειται για μια διαφήμιση όπως όλες οι άλλες που μπαίνουν σε χώρους του Μετρό».

«Εν προκειμένω ζητήθηκε από μια μη κερδοσκοπική οργάνωση να μπει η εν λόγω διαφήμιση, με τον φορέα αυτόν να καταβάλλει κανονικά το προβλεπόμενο ποσό για τη φιλοξενία του πόστερ. Πρόκειται για φορέα βραβευμένο που δημιουργήθηκε από πολυτέκνους. Στην αφίσα δεν υπάρχει ξεκάθαρη αναφορά στις αμβλώσεις, έτσι κρίθηκε πως δεν προκαλεί το δημόσιο αίσθημα», αναφέρει και προσθέτει: «Πράγματι, μπορεί κανείς να διαφωνεί με το περιεχόμενο του προβαλλόμενου μηνύματος αλλά κατά τη γνώμη μας δε στοιχειοθετείται λόγος για να μην υπάρχει η διαφήμιση».

Η αφίσα τελικά κατέβηκε. Ίσως την επόμενη φορά δούμε μια διαφημιστική καμπάνια υπέρ της οπλοκατοχής ώστε να νιώσουμε κανονικά στο πέτσι μας πως είμαστε μια αμερικάνικη συντηρητική αποικία.

   
ΚΑΝΕ ΣΧΟΛΙΟ

AΠΑΝΤΗΣΗ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Top